Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzea¿ niespotykane, ¿e tak otwarcie kto¶ mówi "nie nadajemy siê, nie pojedziemy"
OdpowiedzCiê¿ko bêdzie im nagle zrobiæ z rsv4 240 koni, dopracowaæ na nowo kontrole trakcji i inne podzespo³y, ¿eby wytrzymywa³y tak± moc. M1 je¼dzi od lat i jest ci±gle ulepszana pod tor. RSV musia³aby konkurowaæ z perfekcyjnymi maszynami typowo torowymi. Czy chcia³by¶ wyjechaæ Veyronem aby ¶cigaæ siê z F1 ferrari na torze ??? Mo¿e i byæ chcia³, ale nie mia³by¶ szans ! Oni to wiedz± i pisz± o tym otrwarcie
Odpowiedz240 koni w 2012, to bêdzie du¿o za ma³o.
Odpowiedz